پماد ترمیم زخم دکتر کامکار 50 میلی لیتر

کرم زخم بستر دکتر کامکار مدل Herbal حجم 50 میلی لیتر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: پماد ترمیم زخم
  • موارد مصرف: زخم های مزمن دیابتی، سوختگی، بستر، عروقی و...
  • محدودیت سنی: بزرگسالان
  • خاصیت آنتی باکتریال: بله
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم ترمیم کننده دکتر کامکار کاملا گیاهی است و ترکیبی از روغن ها و عصاره های تعدادی از گیاهان چون زردچوبه ، چای سبز ، کنجد ، آلوئه ورا ، آرنیکا ، روغن بادام شیرین و عسل می باشد که بدون هیچ گونه مواد شیمیایی که ممکن است با سایر داروهای بیمار تداخل داشته باشد یا وی را دچار عوارض جانبی کند ، طی سالها تحقیق در شرکت عطراگین توسط گروهی از کارشناسان فرموله و تولید شده است.

کرم ترمیم کننده دکتر کامکار

کرم ترمیم کننده دکتر کامکار کاملا گیاهی است و ترکیبی از روغن ها و عصاره های تعدادی از گیاهان چون زردچوبه ، چای سبز ، کنجد ، آلوئه ورا ، آرنیکا ، روغن بادام شیرین و عسل می باشد که بدون هیچ گونه مواد شیمیایی که ممکن است با سایر داروهای بیمار تداخل داشته باشد یا وی را دچار عوارض جانبی کند ، طی سالها تحقیق در شرکت عطراگین توسط گروهی از کارشناسان فرموله و تولید شده است.براساس تحقیقات بالینی که در مراکز مختلف انجام شده است.

 استفاده از این کرم گیاهی بدون هیچ عارضه خاصی ، باعث تسریع در روند التیام ، شدت خونرسانی ، میزان ایجاد بافت مزانشیمی و نیز باعث از بین رفتن التهاب زخم و کاهش چشم گیر وسعت زخم و شدت زخم در زخمهای بستر ، پای دیابتیک ، سوختگی ، زخم لیزرتراپی و پرتودرمانی شده ؛لذا می توان از این کرم به عنوان ترمیم کننده در بهبود زخمهای نام برده استفاده کرد چرا که دارای خواص التیام بخشی ، ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد.


ویژگی ها و خواص کرم گیاهی ترمیم کننده پوست آسیب دیده دکتر کامکار :

قابل استفاده برای درمان زخمهای دیابتی با نظر پزشک

  • درمان زخم سوختگی
  • درمان زخم های بستر
  • درمان زخم های ناشی از جراحی های عمیق
  • ضد التهاب ، محو کننده، ضد باکتری ، ترمیم کننده
  • موارد مصرف کرم گیاهی ترمیم کننده پوست آسیب دیده دکتر کامکار :
  • درمان زخم بستر ، سوختگی و انواعی از التهابات پوستی
  • طریقه مصرف کرم گیاهی ترمیم کننده پوست آسیب دیده دکتر کامکار :

برای زخم بستر :

محل مورد نظر را با سرم فیزیولوژی و آب اکسیژنه 5 الی 10 درصد شستشو داده ، موضع زخم را با کرم پر کرده و گاز استریل را روی آن قرار دهید . با یک لامپ روشن 40 وات حدودا 45 دقیقه سعی در گرم کردن آن نموده، در نتیجه گردش خون در محل زخم افزایش یافته و به بهبودی آن کمک مینماید. این عمل هر 24 ساعت یک بار تکرار شود.

برای زخم دیابتی :

محل زخم را با شامپو بچه شستشو داده و خشک نمایید ، با سرم شستشوی نرمال سالین محل زخم را یک بار دیگر شستشو میدهیم . با استفاده از آب اکسیژنه 5 % محل زخم را ضد عفونی مینماییم . پس از خشک کردن محل زخم با گاز استریل ، زخم را با کرم ترمیم کننده دکتر کامکار پر کرده و آن را با گاز استریل میپوشانیم. این عمل را هر 24 ساعت یک بار تکرار میکنیم.

برای سوختگی ها :

ابتدا محل مورد نظر را با سرم فیزیولوژی شستشو داده ؛ سپس مقدار مناسبی از کرم را در منطقه مورد نظر استفاده نموده و محل را با پانسمان مناسب بپوشانید ؛ این عمل حداقل هر 24 ساعت یکبار تا بهبودی کامل تکرار شود.

روش نگهداری کرم گیاهی ترمیم کننده پوست آسیب دیده دکتر کامکار :

در محیط خشک بین 20 تا 35 درجه سانتی گراد و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.  و از یخ زدگی محافظت نمایید.

هشدار مصرف :

  • از تماس دارو با چشم بپرهیزید . دارو را از دسترس کودکان دور نگهداری کنید. از مصرف داروهای تاریخ گذشته خودداری کنید.
  • تاکنون عوارض جانبی و یا منع مصرف برای این پماد ذکر نشده است. افرادی که سابقه قبلی حساسیت به ابوخلسا را دارند از مصرف این دارو خودداری نمایند.
  • خروج ترشحات از محل زخم درحین مراحل درمان نشانه بهبود و تخلیه عفونت بوده و موجب نگرانی نمی­باشد.
  • پس از بهبودی مراقبت های پزشکی نواحی تحت فشار بدن به منظور جلوگیری از فشردگی ضروری می­باشد
  • استحمام و چرب کردن روزانه نواحی تحت فشار با روغن زیتون موجب پیشگیری از شروع زخم می­گردد.
  • از مصرف داروی تاریخ گذشته خودداری کنید.

موارد منع مصرف:

مصرف همزمان سایر ترکیبات موضعی بخصوص کورتیکوستروئیدها و وجود هرگونه سابقه حساسیت پوستی شناخته شده

عوارض جانبی:

هر دارو به موازات اثرات درمانی مطلوبی که بر جای می­گذارد ممکن است باعث بروز عوارض ناخواسته نیز شود. گرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی­شود ، لیکن در صورت بروز هر نوع عارضه با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. عارضه احتمالی این دارو بثورات جلدی (جوشهای موضعی) در اطراف ناحیه زخم می باشد.

ترکیبات کرم گیاهی ترمیم کننده پوست آسیب دیده دکتر کامکار :

وازلین ، آب دیونیزه ، گلیسیرین ، روغن بادام ،روغن کنجد ، اکسید روی ، استیل الکل ، پارافین مایع ، روغن زردچوبه ، اسید استئاریک ، تری اتانول آمین ، فنوکسی اتانول ، عصاره چای سبز، عسل، کالندولا، آلوئه ورا، مورد، آرنیکا ، امولینت گیاهی (شی باتر، گلیسیریل رزینات، روغن زیتون)


تحقیقات انجام شده بر روی پماد ترمیم کننده دکتر کامکار:

  • ۱- مطالعه کارآزمایی بالینی پس از تصویب طرح پژوهشی در کمیته اخلاق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز واخذ کد اخلاق ABZ.UMSREC.1396.49 و ثبت نام در مرکز مطالعات کارآزمایی های بالینی ایران به شماره ی عضویت ۳۹۵۸۹ به ثبت رسیده است. در سه گروه مراجعه کننده (زخم بستر، زخم پای دیابتیک و سوختگی) به بیمارستان آموزشی، درمانی مجتمع امام علی (ع)در کلینیک زخم ان مرکز زیر نظر اقایان دکتر نوری سپهر معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه و دکتر مهدوی ریاست بیمارستان در سال ۱۳۹۶ شهرکرج باموفقیت انجام شد.


  • ۲- تحقیق دیگری در دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیمارستان سوانح سوختگی مطهری تهران زیر نظر اقای دکتر مصطفی ده مرده ئی ریاست محترم بیمارستان مورد بررسی بالینی قرار گرفته شد .که طبق تجویز ایشان این پماد برای سوختگی درجه١و ٢ نتایج موثری دارد.


  • ۳- به منظور بررسی اثرات ضد میکروبی عصاره های گیاهی این پماد به تفکیک بر رویه سویه های مختلف میکروبی شایع درعفونت زخمها در شرایط آزمایشگاهی در موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی کرج، بخش میکروب شناسی زیر نظر اقای دکتر پژواک خاکی ریاست بخش انجام شد.

کرم دکتر کامکار

بر اساس آن این پماد از ۱۱ میکروارگانیسم مورد آزمایش که شایع در عفونت زخم ها می باشند به ۹ مورد آن حساس و فقط به ۲ مورد مقاوم بود و بالاترین حساسیت را به نسبت به باسیلوسها داشت. کرم ترمیم کننده دکتر کامکار کاملا گیاهی است و ترکیبی از روغن ها و عصاره های تعدادی از گیاهان چون زردچوبه ، چای سبز، کنجد، آلوئه ورا، مورد، آرنیکا، روغن بادام شیرین و عسل، … می باشد. که بدون هیچ گونه موادشیمیایی که ممکن است با سایر داروهای بیمارتداخلاتی داشته باشد یا وی را دچارعوارض جانبی کند ، طی سالها تحقیق در شرکت عطراگین توسط گروهی از کارشناسان فرموله و تولید شده است.

براساس تحقیقات بالینی که در مراکز مختلف انجام شده است، استفاده از این کرم گیاهی بدون هیچ عارضه خاصی، باعث تسریع در روند التیام ، شدت خونرسانی، میزان ایجاد بافت مزانشیمی و نیز باعث از بین رفتن التهاب زخم و کاهش چشم گیر وسعت زخم و شدت زخم در زخمهای بستر، پای دیابتیک ، سوختگی، زخم لیزرتراپی و پرتودرمانی شده ،لذا می توان از این کرم به عنوان ترمیم کننده در بهبود زخمهای نام برده استفاده کرد، چرا که دارای خواص التیام بخشی، ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد.

نوع
پماد ترمیم زخم
موارد مصرف
زخم های مزمن دیابتی، سوختگی، بستر، عروقی و...
محدودیت سنی
بزرگسالان
خاصیت آنتی باکتریال
بله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...