اسمیت اند نفیو – (Smith & Nephew) شرکت تجهیزات پزشکی بریتانیایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهرلندن قرار دارد.

شرکت در سال ۱۸۵۶ توسط توماس جیمز اسمیت، در شهر کینگستن هال تأسیس شد و در حال حاضر محصولات تولیدی خود را در ۹۰ کشور جهان عرضه می‌کند.

جاییگاه

بزرگترین تولیدکننده تجهیزات آرتروسکوپی، دومین تولیدکننده محصولات ترمیم زخم، سومین تولیدکننده تجهیزات جراحی تروما و محصولات درمان بالینی و چهارمین تولیدکننده تجهیزات ارتوپدی در جهان می‌باشد.

سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک و بورس لندن معامله می‌شود. شرکت اسمیت اند نفیو ۱۱.۰۰۰ کارمند و در سرتاسر جهان بیش از ۱۶.۰۰۰ نفر کارمند دارد. این شرکت طیف گسترده ای از تجهیزات پزشکی را طراحی و تولید می کند. جزء شرکت های برتر FTSE100 بورس لندن و شرکت های برتر تولید تجهیزات پزشکی در جهان می باشد.

تاسیسات تولیدی

این کمپانی در سراسر جهان تاسیسات تولیدی دارد ، از جمله: انگلیس ، ایالات متحده ، آلمان ، سوئیس ، کانادا ، هند ، چین و کاستاریکا. مواد اولیه ، قطعات ، محصولات نهایی و مواد بسته بندی را از تامین کننده های کلیدی که از طریق تیم تهیه متمرکز خود انتخاب می شود، خریداری می کند.

آموزش پزشکی

این شرکت با ارائه آموزش پزشکی در مورد وسایل جراحی و محصولات مدیریت زخم ، از جراحان و پرستاران پشتیبانی می کند. همه ساله هزاران مشتری در مراکز آموزش عالی ایالات متحده ، انگلستان و چین و دوره های اسمیت و نفیو در بیمارستان ها و امکانات مختلف در سراسر جهان شرکت می کنند. شرکت کنندگان با راهنمایی های تخصصی ،مهارت های جدیدی را فرا می گیرند ، در حالی که استفاده ایمن و موثر از محصولات اسمیت اند نفیو را تجربه می کنند.

ویدئو معرفی

ویدئو معرفی شرکت اسمیت اند نفیو Smith & Nephew

سهم بازار

اسمیت اند نفیو در بازار های مختلفی فعالیت می کند. اینفوگرافیک سهم بازار های مختلف را نشان می دهد.

استراتژی شرکت

تجارت ما در پنج اولویت استراتژیک ما متمرکز است

Our five strategic priorities set out in an infographic

۱. رسیدن به پتانسیل کامل نمونه کارها

بهبود عملکرد برای تسریع عملکرد ارگانیک با تمرکز بر (I) برنامه های ویژه، (II) مراکز جراحی سرپایی و (III) بازارهای نوظهور ، به ویژه در چین و آمریکای لاتین.

۲. تغییر تجارت از طریق گسترش و پیشرفت تکنولوژی

با دستیابی و توسعه فن آوری های پیشرو قادر به تغییر رویه ها ، از جمله پزشکی روباتیک ، تصویربرداری و واقعیت افزوده و… شویم.

۳. در بخش های با رشد زیاد گسترش پیدا کنیم.

با تسریع در رشد ، تقویت یا ایجاد موقعیت های راهبردی و پیشرفت در کار های های محسوس.

۴. تقویت استعداد ها و توانایی ها

با توسعه فرهنگ پیروزی برای بهبود حفظ و جذب استعداد ها

۵. بهترین شوید

برای هدایت گسترش حاشیه معنادار از طریق تحول عملیاتی و ساده سازی سازمان.