فیلم ها


با گسترش اینترنت پرسرعت در بسیاری از کشورهای جهان، زمینه برای اشتراک فایلهای حجیم فراهم شده است. امروزه به لطف این سایتها، اخبار و رویدادها به سرعت از طریق ویدئوها در سطح جهان منتشر می شوند درمانجو با بهره گیری از این بستر برای ساخت و انتشار ویدئو های آموزشی در راستای آگاهی بخشی به احاد جامعه اللخصوص کادر درمان استفاده می کند.


فیلم مقایسه پانسمان نوین اگزوفایبر نقره با اکواسل نقره

فیلم مقایسه پانسمان نوین اگزوفایبر نقره با اکواسل نقره

پانسمان اﮔﺰوﻓﺎﯾﺒﺮ ﻧﻘﺮه با الیاف ژلی شونده با فعالیت آنتی میکروبی سریع، برای زخم های با ترشح بالا می باشد.پانسمان اﮔﺰوﻓﺎﯾﺒﺮ ﻧﻘﺮه از الیاف بافته نشده ی ژلی شونده ، با فعالیت آنتی میکروبی سریع برای محافظت پایدار در مقابل طیف وسیعی از باکتری های گرم مثبت و گرم منفی است.
فیلم آموزشی نحوه ماگوت تراپی زخم

فیلم آموزشی نحوه ماگوت تراپی زخم

میلاد رضانژاد، متخصص مراقبت از زخم | لارو درمانی یا ماگوت تراپی روشی است که در درمان زخم‌های مزمن از جمله بیماران مبتلا به زخم مزمن پاي ديابتي يا زخم بستر استفاده مي‌شود.در ویدئو زیر ماگوت تراپی بر روی بیمار به صورت علمی نشان داده می شود:
فیلم | ماگوت تراپی یا لارو درمانی چیست؟

فیلم | ماگوت تراپی یا لارو درمانی چیست؟

میلاد رضانژاد، متخصص مراقبت از زخم | لارو درمانی یا ماگوت تراپی روشی است که در درمان زخم‌های مزمن از جمله بیماران مبتلا به زخم پای دیابتی یا زخم بستر استفاده می‌شود. در این روش، از لارو نوعی مگس به نام لوسیلیا سریکاتا (Lucilia sericata) که به صورت استریل در آزمایشگاه کشت داده شده‌اند،...
فیلم مراحل التیام زخم در 28 روز

فیلم مراحل التیام زخم در 28 روز

مراحل ترمیم زخم به صورت ۴ مرحله ی پی در پی است که شامل هموستاز، التهاب، تکثیر و بلوغ می باشد. گرچه مراحل ترمیم زخم به شکل خطی می باشد اما گاهی فرآیند ترمیم می تواند به طرف جلو یا عقب برود که این موضوع بستگی به شرایط داخلی یا خارجی بیمار دارد.
فیلم آموزش نحوه برش پانسمان مپیلکس

فیلم آموزش نحوه برش پانسمان مپیلکس

پانسمان فوم جاذب Mepilex در سرتاسر دنیا به عنوان یک پانسمان فوم مورد اطمینان برای درمان طیف زیادی از زخم های حاد و مزمن شناخته شده است . این محصول، به راحتی شکل پذیر و فوق جاذب می باشد تا بطور موثر ترشح زخم را مدیریت کند.