معرفی و بررسی برند های تولید کننده


معرفی و بررسی برند های تولید کننده محصولات درمان زخم، در دنیا تولید کنندگان زیادی در حوزه این محصولات وجود دارد ما در این بخش تمامی شرکت های فعال در این زمینه در ایران را مورد بررسی قرار می دهیم.


فیلم معرفی دستگاه جراحی ورساجت

فیلم معرفی دستگاه جراحی ورساجت

دستگاه جراحی ورساجت به نام ( VERSAJET HYDRO SURGERY SYSTEM) که شامل تکنولوژی جراحی با آب است برای ترمیم و دیبریدمان بافت‌های نرم استفاده می‌شود. این دستگاه با شستشوی داخل صفاقی و جراحی با نوک تیز دسته مربوطه، این عمل را انجام می‌دهد.

معرفی شرکت نیکا

معرفی شرکت نیکا

کرم درمان زخم دیابت و زخم بستر نیکا محصول سال ها مطالعه و تحقیق در مورد تأثیر عسل در ترمیم زخم است. این کرم مدت ها به شکل سفارشی ترکیب و در اختیار بیماران قرار می گرفت. با افزایش سن سالمندی و ابتلا به بیماری دیابت در ایران، تقاضا برای درمان با این فرآورده به طور پیوسته بیشتر میشد. تا آنجا که تصمیم گرفتیم با حفظ اثر بخشی، این محصول را به طور گسترده تولید کنیم

بررسی کمپانی مدی هانی - Medihoney

بررسی کمپانی مدی هانی - Medihoney

کمپانی کانادایی | Medihoney |، تولید کننده برتر انواع محصولات مراقبت از زخم با استفاده از عسل مانوکا می باشد.پانسمان های عسل مدی هانی حاوی عسل لپتواسپرموم اسکوپاریوم (مانوکا) آنتی باکتریال می باشد.خاصیت ضد باکتریایی عسل مانیوکا، بهبودی را تسریع می بخشد و در ضمن درد بیمار را هم کاهش میدهد.

معرفی شرکت هارتمن

معرفی شرکت هارتمن

در سال 1818 میلادی که لودویک ون هارتمن (Ludwig von Hartman) که یکی از پیشگامان حوزه صنعت است، توانست کارخانه نخ ریسی میبولد (Meebold) را تاسیس کند، گروه هارتمن (Hartman) در زمینه بهداشت و سلامتی شروع به پیشرفت کردند. پس از او، پسرش آقای پاول هارتمن (Paul Hartman) شرکت رنگ زدائی، رنگرزی و پانسمان تاسیس کرد، که این کارخانه مواد پانسمانی، یک حرکت انقلابی در حوزه مراقبت از زخم به شمار می رفت.

معرفی کمپانی اسمیت اند نفیو

معرفی کمپانی اسمیت اند نفیو

این کمپانی در سراسر جهان تاسیسات تولیدی دارد ، از جمله: انگلیس ، ایالات متحده ، آلمان ، سوئیس ، کانادا ، هند ، چین و کاستاریکا. مواد اولیه ، قطعات ، محصولات نهایی و مواد بسته بندی را از تامین کننده های کلیدی که از طریق تیم تهیه متمرکز خود انتخاب می شود، خریداری می کند.

درباره‌ی مجله درمانجو
مجله پزشکی درمانجو با تیمی آموزش دیده و دارای مدارک تخصصی پزشکی و پیراپزشکی دانش گسترده ای در مورد محصولات و حوزه های درمانی دارند و مقالات و اطلاعات بروز این حوزه را در اختیار شما قرار می دهند.
اطلاعات بیش‌تر