مپیلکس بوردر فلکس (Flex)

Mepilex Border Flex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پانسمانی چند منظوره دارای تکنولوژی فلکس منحصر به کمپانی مونلیکه برای بهبود شکل پذیری و افزایش ماندگاری روی زخم با نام مپیلکس بوردر فلکس (Flex)، پانسمان فوم چسبنده جاذب داراى تکنولوژى 360 *Flex و قابلیت کشسانى

پانسمان مپیلکس بوردر فلکس (Flex)


مپیلکس بوردر فلکس یک پانسمان چند منظوره دارای تکنولوژی فلکس منحصر به کمپانی مونلیکه برای بهبود شکل پذیری و افزایش ماندگاری روی زخم

مپیلکس بوردر فلکس دارای تکنولوژی فلکس ،یک پانسمان چند منظوره با شکل پذیری ارتقاء یافته و توانایی بالا در ماندگاری بر روی زخم است.این پانسمان اگزودا را مدیریت کرده و به شکل موثرتری در خود نگه می دارد.مپیلکس بوردر فلکس به گونه ای طراحی شده است که طیف گسترده ای از زخم های حاد و مزمن ترشح دار مانند زخم های دیابتی ،زخم های شریانی ، زخم های فشاری ، پارگی های پوستی و زخم های تروما را درمان می کند.

تکنولوژی فلکس ، قابلیت کشش 360 درجه را به دلیل برش های Y شکل منحصر به کمپانی مونلیکه در لایه های Retention و Spreading فراهم می کند. این پانسمان حتی در نواحی دشوار برای پانسمان نیز به راحتی با بدن منطبق شده و در مقایسه با سایر پانسمان ها ، مدت زمان بیشتریی باقی میماند.

لایه ی Retention این پانسمان به دلیل دارا بودن 40% فیبر فوق جاذب بیشتر از مپیلکس بوردر، هر دو نوع اگزودای نرمال و غلیظ را از طریق حصر مایعات مدیریت می کند تا پانسمان بتواند به مدت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

تست های انجام شده در بررسی توانایی مدیریت مایعات ثابت می کند مپیلکس بوردر فلکس تا 125% بهتر از همه ی پانسمان های چند منظوره عمل می کند.

فیلم با قابلیت بالای تنفس در لایه ی آخرپانسمان رویت اگزودا (Exudate Progress Monitor ) را امکان پذیر می کند.(یک الگوی نقطه چین روی فیلم بررسی و ثبت روند گسترش اگزودا را بدون دستکاری ممکن می سازد.) تعداد نقاط درگیر می تواند در پرونده بیمار ثبت شده و در اختیار پرستاران در سایر ویزیت ها و شیفت ها قرار گیرد که به طور بالقوه از تعویض های بیشتر پانسمان جلوگیری می کند.

ساختار 5 لایه برای جذب ،عبور و حصر ترشح حاوی باکتری به دور از بستر زخم و جلوگیری از برگشت دوباره ی آن حتی تحت فشار می باشد.

  • تکنولوژی فلکس برای بهبود شکل پذیری و افزایش ماندگاری روی زخم
  • توانایی مدیریت پیشرفته ی اگزودا با ویژگی حصر باکتری ها در پانسمان
  • لایه ی تماسی سیفتک برای کاهش درد در زمان تعویض پانسمان
  • جایگذاری سه مرحله ای برای قراردهی دقیقتر و کاهش دور ریز پانسمان
  • ردیابی و ثبت پیشرفت اگزودا برای استفاده ی کارآمد تر از پانسمان
  • بهتر از سایر پانسمان های فوم روی زخم می ماند- تا 7 روز

 نحوه استفاده از پانسمان

 نحوه استفاده از پانسمان و چگونگی بکارگیری از آن را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.


مپیلکس بوردر فلکس چگونه کار میکند: 


مپیلکس بوردر فلکس چگونه کار میکند:

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...